Приймальна – перше, що потрапляє у поле зору клієнтів, партнерів та просто гостей офісу. Ресепшн служить відправною точкою демонстрації єдиного стильового оформлення офісу, салону краси тощо. Оформлення приймальні впливає імідж компанії. Від її зовнішнього вигляду, якості та стильового рішення залежить враження від компанії, а також те, чи захоче потенційний партнер будувати довготривалі, дружні стосунки з організацією. Чи зацікавлені, щоб кожний, хто переступив поріг приймальні, побажав стати клієнтом або партнером по бізнесу? Вибираючи меблі для її оформлення, враховуйте все, від дизайну, до матеріалів, що використовуються. Пам’ятайте, навіть найзручніша і найкрасивіша стійка-ресепшн не принесе користі, якщо адміністратор за нею стоятиме не привітний і не компетентний.

Стійка адміністратора - основні вимоги

  • Габарити та форма. Залежать від кількості осіб, які стоятимуть за стійкою, та їх функціональних обов’язків, а також від розмірів приміщень. Стійку-ресепшн купити можна кутовий, П-подібної, прямої та радіусної форми.
  • Якість. Стійка адміністратора має бути міцною, надійною. Важливо як використання якісних матеріалів, так і якість збирання.
  • Комфорт. Стійка-ресепшн має забезпечувати зручності і персоналу, і гостям офісу. Під час очікування на прийом відвідувачі не повинні відчувати дискомфорт. Максимально допустима висота верхньої стільниці – 120 см. В іншому випадку відвідувачам буде незручно. Оптимальний вибір – дворівнева модель (з двома стільницями, розташованими на різній висоті).
  • Естетична складова. Велике значення має гармонія із корпоративним стилем. Небажано вибирати надто темні та надто яскраві кольори. Переважно спокійні, ненав’язливі відтінки.

Рекомендуємо використовувати для організації зони рецепції модульні меблеві конструкції. Їх можна комплектувати на власний розсуд, залежно від архітектурних особливостей приміщення, спрямованості діяльності компанії тощо.